Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Let op: op onze tweede hands artikelen is de wettelijke garantietermijn van 2 jaar reeds verstreken. Deze producten zijn gebruikt (tenzij vermelding 'nieuw') en langer dan twee jaar geleden gekocht. Al onze tweede hands producten zijn uitvoerig gecontroleerd en in geval van elektronica werkend weggezet. Voor verzending controleren wij het product nogmaals. Mocht u onverhoopt toch een product ontvangen dat niet blijkt te werken (elektronica) of dat een klein gaatje bevat (kleding)? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Ondanks dat de garantietermijn is verstreken moet het product wel gebruikt kunnen worden zoals u als klant zou verwachten.
Klachten
We gaan voor 100% tevreden klanten, dus mocht je een klacht hebben over een product of onze service? We helpen je graag om tot een passende oplossing te komen. Neem daarom gerust contact met ons op via info@shalwin.nl.